Laatua seurataan monella mittarilla
Seuraamme henkilöarviointipalveluiden laatua usealla rinnakkaisella mittarilla. Seuranta on käytössä kaikissa palveluissa, ja hyödynnämme tietoa palvelujemme kehittämisessä. Asiakkaamme saavat tutkittua tietoa siitä, millaisia tuloksia sijoitetut eurot ovat heille tuottaneet.
Laadukasta dataa tieteellisin tutkimusmenetelmin
Henkilöarvioinnin laadunseurannassa käytämme kolmenlaisia tilastollisia ja tieteellisiä tutkimusmenetelmiä.
- Palaute arvioidun henkilön näkökulmasta
Tavoitteenamme on tuottaa henkilöarvioinnissa kävijöille positiivinen kävijäkokemus. Tämä vaikuttaa myös työnantajakuvaan. Arvioinnissa käyneet henkilöt saavatkin heti käyntinsä jälkeen sähköpostitse kyselyn, jolla seuraamme mm. henkilöarvioinnin sujuvuutta ja haastattelun ammattimaisuutta. Hyödynnämme saatuja tietoja konsulttien henkilökohtaisissa kehittymissuunnitelmissa ja palvelujemme kehittämisessä. - Palaute toimeksiantajan näkökulmasta
Haluamme, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä palveluidemme sujuvuuteen ja laatuun. Toimeksiantojen yhteydessä lähetämme sähköpostikyselyn, jonka tuloksista näkyy tilaajan mielikuva palvelumme sisällöstä: palvelun nopeudesta ja laadusta, tulosten raportoinnin ymmärrettävyydestä ja hyödyllisyydestä sekä konsultin panoksesta arviointitapahtuman onnistumisessa. Näitä tietoja hyödynnetään aktiivisesti arviointiprosessimme laadun parantamisessa. - Pitkittäistutkimus arvioinnin osuvuudesta
Pidemmän ajan laatuseuranta toteutetaan kattavana sähköpostikyselynä, johon vastaa arvioinnissa käyneen henkilön esimies. Tutkimus kartoittaa arviointipalvelun todellista ennustekykyä. Tämä tutkimus tehdään noin kahdeksan kuukautta arvioinnin jälkeen, jolloin arvioidun henkilön työsuoriutumisesta on kertynyt todellista seurantatietoa.
Tämän seurantatutkimuskokonaisuuden avulla voimme verrata Psyconin asiantuntijoiden tekemää ennustetta rekrytoidun todelliseen, toteutuneeseen työmenestykseen. Pitkittäisseurannalla saadaan luotettavasti ja objektiivisesti selvitettyä, kuinka osuva henkilöarviointiraportin menestymisennuste on ollut.
Vertailukelpoinen otoskoko on tällä hetkellä useita satoja kattaen arvioitavia useilta eri asiakkailta, toimialoilta ja organisaatiotasoilta. Pitkittäisseurantaa on myös menestyksekkäästi räätälöity asiakkaille, jotka kaipaavat tarkempaa selvitystä rekrytointiprosessinsa onnistumisesta.